torsdag den 8. juli 2010

Rigtig god sommer ....

Det er alt for lang tid siden - jeg har opdateret denne blog ;o) Tiden drøner afsted og jeg når desværre ikke altid at lave disse hyggelige blogopdateringer ;o))
Men samtidig pønser jeg på at lave en ny blog - men meget mere om den efter sommerferien ;o)
Jeg har siden sidst lagt masser af nye gamle franske loppefund i shoppen. Både bedekæder eller rosenkranse - som de også kaldes og kaffeskåle - bols og flere fine suppeterriner er på vej. Jeg har også fået en flot koral farvet sifon flaske hjem - men ved endnu ikke om jeg nænner at sætte den til salg eller om jeg skal beholde sifonen selv - den er så gudesmuk. Madonna figurer er der også nogle stykker på lager af - men ikke i shoppen endnu - så jeg har mægtig travlt i øjeblikket - ville gerne have det meste i shoppen inden jeg og min familie kan holde en velfortjent ferie ;o)
Men nok snak - prøv at se disse fine billeder ;o)

Ingen kommentarer: