mandag den 7. januar 2008

Velkommen til min landlige blog !

Jeg elsker den landlige stil og gerne med et fransk islæt !

Derfor har jeg oprettet denne blog for at dele erfaringer med andre og høre om gode ideer mv.

Jeg ejer desuden også internetbutikken www.vintage-kompagniet.dk - da jeg synes, at det kunne være utroligt spændende, at realisere min store passion i en netbutik - ikke kun med varer at købe, men også med indretningstips, opskrifter mv.

Kort sagt alt hvad jeg som kvinde søger på nettet efter hos andre - men nu bare på et og samme sted.

Også på denne blog skal du bare komme frem med alt mellem himmel og jord - samtidig med at jeg har min netbutik (med meget stor hjælp fra min mand :-) har jeg også 3 skønne børn - så jo, der er lidt at se til. MEN jeg ville ikke bytte for noget i verden !

Jeg forsøger at skrive ofte i denne blog om alt mellem himmel og jord - men det kan ikke undgås at det også bliver om min netshop, da den forståeligt nok fylder en stor del af mit liv lige nu.

Til sidst fylder jeg min blog med nogle skønne stemningsbilleder.

Velkommen ......

Ingen kommentarer: