søndag den 6. december 2009

Jul hos Vintage-kompagniet


Der er gået alt for lang tid siden jeg skrev i denne blog sidst.

Butikken, min familie (inklusiv 3 børn) og alle mine andre aktiviteter i forbindelse med min shop tager så meget af min tid nu at jeg godt kunne ønske at døgnet havde 48 timer i stedet for 24 :o)

Men nu har jeg besluttet at ofre lidt tid på denne blog nogle gange om ugen for at fortælle lidt om mine projekter, tanker og meget andet :o)

Nu er det jo december måned og det er lig med julepynt, dekoration og hygge.

I går stod den på julebage dag her i huset - vi fik bagt intet mindre end 7 forskellige slags småkager - og det er jeg da lidt stolt af her i en stresset hverdag :o) Børnene var med sådan lidt on and off og vi hyggede os og ikke mindst prøvesmagte :o)

I min shop er der også dejlig julestemning både hvad angår inspiration og flot julepynt - noget af det må jeg også selv eje :o)
Jeg lægger lige lidt inspirations billeder ind - som du kan nyde :o)

Håber du får en fantastisk søndag - 2. søndag i advent.































Ingen kommentarer: